Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سامانه يار، سايت يار، تقويم فارسي يار، تقويم انلاين يار، تبديل تاريخ با يار سامانه يار، سايت يار، تقويم فارسي يار، تقويم انلاين يار، تبديل تاريخ با يار

سایت یار مرجعی معتبر برای داشتن یک تقویم انلاین

چرا براي شركتم نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري خريدم؟

مي خواهم از تجربه شخصي خودم درباره استفاده از نرم افزار CRM يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري بگويم. اوايل شروع به كار شركت، تعداد مشتريان آنقدر كم بود كه نام ، تلفن ، نرم افزارهايي كه از ما خريده بودند و حتي گاهي ماجراهاي هيجان انگيز دعواي كارمندان با مديرانشان را حفظ بودم!

به مرور، هم مشتريان بيشتر شدند هم تيم ما بزرگتر شد. به روزهايي رسيده بوديم كه از اتاق تيم پشتيباني يكي داد مي زد خانم فلاني(منشي شركت)، شركت ايكس چه نوع قراردادي دارد؟ در قراردادش چند ايستگاه كاري دارد؟ گاهي شماره تلفن ها پيدا نمي شد، اسم فرد موردنظر را يادشان نبود و … خلاصه ماجراهايي داشتيم . اين ها بخشي از مشكل بود. اطلاعات گران قيمت مشتريان بالقوه كه براي آشنايي با ما تماس مي گرفتند هم خيلي وقت ها از دست مي رفت و موقع پيگيري نمي دانستيم چه جوري با كي تماس بگيريم.

من از دور ناظر اين بلبشو بودم. (چرا دور؟ آخر اتاق من معمولا آخرين نقطه دفتر كارمان است، جاي دنج دفتر! ). حس مي كردم يك جاي كار مي لنگد و اين روش ارتباط با مشتري خيلي جذاب به نظر نمي رسد! مساله را با مشاور شركت مطرح كردم. در پايان بحث و گفتگوها به تهيه يك نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري رسيديم. جست و جوها شروع شد و بعد از يك هفته تماس و صحبت و كاتالوگ گرفتن و جلسه گذاشتن، نرم افزار فروش انتخاب كردم و زندگي شيرين شد!

ارتباط با مشتري

حالا بانك اطلاعاتي كامل و دقيقي از همه مشتريان داشتيم. نرم افزار وصل بود به تلفن سانترال. طوري كه وقتي مشتري تماس مي گرفت قبل از شنيدن صداي زنگ، اطلاعاتش روي صفحه مانيتور همه ما ظاهر مي شد. آفرين به تكنولوژي، صدآفرين به ما برنامه نويس ها. چه مي كنيم واقعا! حالا بعد از هر تماس، سريع در چند كلمه خلاصه مكالمه را مي نوشتيم. هميشه مي دانستيم چه زماني با چه كسي راجع به چه چيزي حرف زده ايم. نظارت بر اوضاع هم براي من ساده شد. به راحتي در پايان روز تعداد تماس ها را مي ديدم. اينكه كدام كارشناس بيشترين پاسخ ها را داده است و كدام زحمت خاصي به خودش نداده است، كدام مشتري خيلي تماس گرفته و مي پرسيدم كه چرا كارش راه نيفتاده. گاهي هم مي ديدم حسابدارمان چندين بار زنگ زده براي وصول مطالبات و مشتري گرامي هيچ اهميتي نداده است. خودم تماس مي گرفتم كه اي درد و بلاتان به سرم كمي هم هواي ما را داشته باشيد! و معمولا هم هواي ما را داشتند و دارند.

براي داشتن تقويم شمسي به ميلادي يا امروز در تاريخ و ... كافيست وارد سايت يار شويد. 

براي ادامه مطلب كافيست اينجا كليك كنيد. 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/4 ساعت: ۰۱ توسط:fatemehakbari :